مقالات و مراجع مربوط به برنامه گرین کارت سرمایه گذاری (EB-5)

در مجموعه دفتر وکالت دکتر طاهر کاملی و همکاران همواره این اعتقاد وجود دارد که بهترین راه قدم برداشتن در هر مسیری کسب آگاهی لازم در خصوص آن مسیر می باشد. در خصوص برنامه گرین کارت سرمایه گذاری نیز همین مساله صادق می باشد. به همین دلیل هم برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص از شما دعوت می شود به وب سایتهای مرجع در این خصوص که فهرستی از آنها در این صفحه آورده شده است مراجعه نمایید و این اطلاعات را مرجع تصمیم گیری خود قرار دهید. همچنین می توانید از ویدئوهای آموزشی آقای دکتر کاملی نیز که در صفحه مربوطه آورده شده است بدین منظور استفاده نمایید. در این صفحه لینک معتبرترین سازمانها و منابع اطلاعاتی فعال در خصوص برنامه گرین کارت سرمایه گذاری جهت استفاده علاقه مندان ارائه گردیده است:

سازمان های دولتی مرتبط با برنامه EB-5

وزارت امنیت داخلی آمریکا
(Department of homeland security)

اداره مهاجرت و خدمات شهروندی که مسئولیت اولیه بررسی پرونده های گرین کارت را دارد بخشی از وزارت امنیت داخلی آمریکا محسوب می گردد. وب سایت وزارت امنیت داخلی آمریکا عبارت است از: https://www.dhs.gov/

اداره مهاجرت و خدمات شهروندی
(USCIS)

پرونده های مهاجرتی مربوط به برنامه EB-5 در ابتدا برای تأئید به این اداره ارسال می گردد.

وب سایت اداره مهاجرت و خدمات شهروندی عبارت است از: https://www.uscis.gov/

وزارت امور خارجه آمریکا
(Department of State)

کنسولگری های ایالات متحده که ویزای ورود به آمریکا را برای متقاضیان بررسی و صادر می نماید زیرمجموعه ای از وزارت امور خارجه آمریکا می باشند. وب سایت این وزارت خانه عبارت است از: https://www.state.gov/

وب سایت های مرتبط با برنامه EB-5

مدت زمان بررسی پرونده های EB-5 توسط اداره مهاجرت و خدمات شهروندی (USCIS)

اداره مهاجرت و خدمات شهروندی در این صفحه از وب سایتش (https://egov.uscis.gov/cris/processTimesDisplayInit.do) همواره وضعیت بررسی پرونده ها را بیان می نماید.

اگر در منوی پایین صفحه گزینه IPO Processing Dates انتخاب شود به صفحه مربوط به پرونده های EB-5 وارد می شوید.

این جدول در هر زمان نشان می دهد که اداره مهاجرت و خدمات شهروندی در حال بررسی پرونده های دریافت شده در چه زمانی می باشد. به عنوان مثال این جدول که در تاریخ 30 ماه اپریل 2017 به روز شده است نشان می دهد که در حال حاضر اداره مهاجرت در حال بررسی پرونده هایی است که قبل از اول اکتبر 2015 دریافت گردیده اند. (مراجعه شود به ردیف مربوط به فرم I-526)

این مساله به این معنی است که به عنوان مثال پرونده هایی که در دسامبر 2015 ارسال گردیده اند هنوز توسط این اداره وارد مرحله بررسی نشده اند.

شرح قانون EB-5 توسط اداره مهاجرت و خدمات شهروندی (USCIS)

این قانون توسط اداره مهاجرت در صفحه زیر شرح داده شده است:

https://www.uscis.gov/eb-5

جزئیات نحوه اجرای قانون EB-5 توسط اداره مهاجرت و خدمات شهروندی (USCIS)

جزئیات نحوه اجرای قانون توسط اداره مهاجرت در راهنمای سیاستی آن در این آدرس قابل ملاحظه می باشد:

https://www.uscis.gov/policymanual/HTML/PolicyManual-Volume6-PartG.html

فرم I-526

فرم I-526 که توسط وکیل مهاجرت تکمیل شده و به انضمام آن تمام مدارک مربوط به پرونده سرمایه گذار برای اداره مهاجرت ارسال می گردد در این آدرس قابل ملاحظه می باشد:

https://www.uscis.gov/system/files_force/files/form/i-526.pdf?download=1

آیا خبرنامه دفاتر حقوقی دکتر کاملی و همکاران را دریافت می نمایید؟

درخواست مشاوره